با سلام مجدد

با توجه به اینکه زمان زیادی جهت انجام پروژه درس فاوا در سازمان و مدیریت نداریم. خواستم نظر دوستان رو جهت داشتن جلسه ای در روز سه شنبه ۲۴/۰۵/۸۵  بعد از ظهر در محل سازمان داشته باشم.