درخواست جلسه
با سلام مجدد
با توجه به اینکه زمان زیادی جهت انجام پروژه درس فاوا در سازمان و مدیریت نداریم. خواستم نظر دوستان رو جهت داشتن جلسه ای در روز سه شنبه ۲۴/۰۵/۸۵ بعد از ظهر در محل سازمان داشته باشم.
+ نوشته شده در یکشنبه بیست و دوم مرداد ۱۳۸۵ ساعت 13:29 توسط ندا ولی اشرفی
|