داشتم برنامه درسهای این ترم و پروژه ها و امتحانات رو مرور می کردم تا یه سامونی به اوضاع و احوال درس و کار ها بدم .اون هم در این ایام آخر سال که واقعا کارها زیاد میشه و ...

دوستان دقت کردید ما چه کارهای بزرگی داریم:
پروژه OR
پروژه دکتر عیسایی
پروژه دکتر مرعشی
پروژه دکتر غفاریان
و
امتحان آمار

همه این ها ظرف مدت دو تا سه هفته آینده ، تقریبا پشت سر هم اتفاق می افته.

من می خواستم یه درخواست (فکر میکنم منطقی) از خانم راعی که همیشه زحمت های ما به دوش ایشون هستش ،داشته باشم:
خانم راعی عزیز؛ خواهشمند است امتحان درس آمار را به بعد از تعطیلات عید موکول نمائید.
دوستان لطفا اعلام نظر کنند.