چند جمله از يك ناشناس
هركدام از ما فقط لحظات محدودي خواهيم داشت تا تجربه كنيم .
ما فقط روزها ، ماه و سالهاي محدودي زنده هستيم .
پس چرا اين انتخاب را نداشته باشيم كه هر لحظه امروز را عالي سپري كنيم .
چرا تعالي در هر كاري كه انجام مي دهيم انتخاب ما نباشد.
+ نوشته شده در یکشنبه بیست و دوم اردیبهشت ۱۳۸۷ ساعت 8:17 توسط علیرضا محب جلیلی
|